|  |

Ireneusz Furczyk

Dubaj wakacje

1 vote, 1.00 avg. rating (48% score)

dubaj-wakacje-3Od dziecka pragniemy zażywać przygód i zwiedzać nieznane nikomu tereny. Dlatego tak bardzo przepadamy za podróżami. Lubimy odwiedzać nowe kraje, smakować nieznanych nam potraw i poznawać ludzi oraz nawiązywać przyjaźnie z nimi. Dlatego któregoś dnia wsiedliśmy do samolotu i polecieliśmy do miasta, które nazywa się Dubaj Wakacje dawno nam minęły, a to raczej traktowaliśmy jaką niezwykłą podróż podobną do tych, które do tej pory przeżyliśmy. Kiedy dotarliśmy na miejsce, naszym oczom ukazało się piękno miasto. Zachwyciło nas już w pierwszym spojrzeniu i wiedzieliśmy, że nie zmarnujemy tam bezczynnie czasu. Niecierpliwie czekaliśmy na moment, kiedy samolot się zatrzyma i będziemy mogli w końcu wysiąść i zaciągnąć się nowym powietrzem. Byliśmy jednym z pierwszych osób, które opuściły pokład i pognały po bagaż. Wychodząc na zewnątrz, patrzyliśmy na budzące się ze snu miasto. Znów się nim zachwyciliśmy i z niecierpliwością oczekiwaliśmy dnia pełnego wrażeń i przygód, które chcieliśmy przeżyć.

Podobne wpisy o podróżach:

dubaj-wakacje

ABOUT THE AUTHOR

Related Articles

Jasienica 24 pl

Modlitwa Sił Zbrojnych Modlitwa żołnierzy Narodowych Sił Zbrojnych rozpoczyna się od wezwania Boga Wszechmogącego, jako dawcy siły i mocy w walce o Polskę. Następnie jest wspominana krew braci naszych, pomordowanych przez hitlerowców i komunistów, a później wspominani są wysiedleni na Wschód i Zachód. Wiara w nieśmiertelność dusz i odkupieńczą moc cierpienia z Chrystusem podyktowała następne

Loty Kraków Bruksela

Podróż do Brukseli Bez problemu w internecie łatwo jest znaleźć tanie bilety na loty Kraków Bruksela. Przewoźnik, który obsługuje ten rodzaj lotu nie tylko proponuje loty z Krakowa, ale także z Warszawy. W przypadku kiedy nie mamy określonego czasu, kiedy musimy dostać się do Brukseli, łatwiej jest trafić na niską cenę przelotu. Wyloty organizowane są

Wyjazdy na pielgrzymki Kraków

Kultura pielgrzymkowa w Polsce Wiele krajów ma swoje tradycje związane ze spędzaniem wakacji, w Polsce wciąż bardzo popularne są pielgrzymki. Jeśli zwrócimy uwagę na statystyki to jesteśmy w czołówce pielgrzymujących państw. Polacy bardzo chętnie organizują wyjazdy na pielgrzymki kraków, z dużych miast autokarowe wyjazdy w różne miejsca kultu w kraju i za granicą. Jednym z

Loty Warszawa Hong Kong

Ceny lotów w bardzo szybki sposób spadają. Wiele osób decyduje się właśnie na taki typ wypoczynku. Poluje na okazje cenowe i wybiera loty w najdalsze zakątki świata. Czasem są to bardzo popularne kierunki. Wiele osób decyduje się na Loty Warszawa Hong Kong. Hong Kong to bardzo ciekawe miasto, które jest z całą pewnością warte obejrzenia.

Kwatery Miedzyzdroje

Od czasu do czasu na pewno zdarza ci się zatrzymać w jakimś hotelu bądź przenocować w pewnym pensjonacie. To znaczy, że regularnie korzystasz z usług baz noclegowych. Czy wiesz jednak, że dzielą się one na kilka poszczególnych grup? Wśród baz znajdujesz zawsze bazy sezonowe i bazy całoroczne. Te pierwsze wykorzystywane są przez ciebie głównie w